Jumaat, 23 April 2010

Durian Belanda - Buah Ajaib

Salam,

Terlebih dahulu saya mohon izin yang empunya http://cancer-b17.blogspot.com kerana ingin memuatkan artikel beliau tentang Durian Belanda, buah ajaib kurniaan Allah kepada manusia. Saya rasa maklumat tersebut sangat berguna untuk dikongsikan bersama para pembaca.

Durian Belanda adalah buah pembunuh semulajadi sel kanser dengan kekuatan 10 ribu kali ganda lebih kuat dari terapi kemo!

Buah ini di negara kita dikenali sebagai Durian Belanda. Manakala di Indonesia dinamakan sebagai buah Sirsak. Buahnya agak besar, kulitnya berduri lembut, isinya berwarna putih, rasanya masam-masam manis, dimakan dengan membuka kulitnya atau dibuat jus minuman.

Khasiat buah ini memberikan kesan anti tumor kanser yang sangat kuat dan terbukti secara perubatan menyembuhkan segala jenis kanser. Buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, anti fungus, berkesan melawan berbagai jenis parasit dan cacing, menurunkan tekanan darah tinggi, kemurungan, stress dan menormalkan kembali sistem saraf yang kurang baik.

Hasil penyelidikan perubatan mendapati :-
  • ia menyerang sel kanser secara efektif dan semulajadi, tanpa rasa mual, turun berat badan, rambut gugur seperti yang terjadi pada terapi kemo.
  • ia melindungi sistem kekebalan tubuh dan mencegah daripada jangkitan yang mematikan.
  • pesakit merasa lebih kuat, lebih sihat selama proses rawatan atau penyembuhan.
  • menambah tenaga dan penampilan fizikal semakin bertambah baik.
  • secara berkesan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza. Diantaranya, usus besar, prostat, payu dara, paru-paru dan pankreas.
  • daya kerjanya 10,000 lebih kuat dalam memperlambatkan kan pertumbuhan sel kanser dibandingkan dengan terapi kemo dan Adriamycin yang biasa digunakan.
  • tidak seperti terapi kemo, ekstrak buah ini secara selektif hanya memburu dan membunuh sel-sel jahat dan tidak membahayakan atau membunuh sel-sel yang sihat.
Akhirnya, maklumat yang disampaikan beliau itu sangat berguna kepada kita dan saya ucapkan berbanyak terima kasih. Marilah kita bersama-sama berterusan bertukar-tukar maklumat baik seperti ini untuk kesejahteraan manusia sejagat.

Wasalam.

Tiada ulasan: