Jumaat, 26 Jun 2009

Azam Baru Bagi Mencapai Iltizam












Salam,

Saya sudah melangkah ke bulan kesepuluh menulis dalam blog ini, dan berehat seketika selama tiga bulan untuk pembelajaran cara menulis yang lebih baik. Kini saya mahu menyusuri tempoh yang baru pula. Saya mahu membangkitkan satu perasaan untuk memperbaiki lagi diri dalam setiap pekerjaan dan perbuatan saya, azam untuk mencapai iltizam. Jika saya hanya berangan-angan tanpa azam, nescaya saya tidak dapat menuju kematlamat iltizam yang saya idam-idamkan.

Kepada para pengunjung, kini saya kembali bagi mencetus tulisan-tulisan yang diilhamkan dari pengalaman dan pandangan saya. Semoga kita dapat membincangkannya bersama-sama demi mencerna buah fikiran yang positif.

"Dan apa jua yang kamu buat dari jenis-jenis kebaikan.
Maka sesungguhnya Allah sentiasa mengetahuinya
(dan akan membalas dengan sebaik-baiknya)"
Surah Al-Baqarah : Ayat 215

Wassalam.

1 ulasan:

ME berkata...

apapun yg terjadi, harap u tak stop menyampaikan ilmu. Ramai yg boleh memanfaatkan ilmu itu ...